خانه خبر تلفن همراه افت فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین

افت فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین

0
260
foldables
foldables

سامسونگ، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی‌های تاشو را به صورت انبوه تولید کرد. در ابتدا، این شرکت توانست به طور کامل بر بازارهای کلیدی تسلط پیدا کند، اما اکنون باید با رقابت شدید در بازار گوشی‌های تاشو، به‌ویژه در چین، دست و پنجه نرم کند.

به‌گزارش Business Korea، مصرف‌کنندگان چینی ترجیح می‌دهند از شرکت‌های چینی خرید کنند. آمار نشان می‌دهد که سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو چین در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴، ۵٫۹ درصد بوده است. زمانی سامسونگ تقریباً ۳۰ درصد از بازار دستگاه‌های تاشو در چین را در اختیار داشت. اما مصرف‌کنندگان چینی با رویه‌ی حمایت از محصولات داخلی، خرید از شرکت‌های چینی را در اولویت قرار داده‌اند. در این رتبه‌بندی، هوآوی با ۴۴٫۱ درصد سهم بازار در صدر قرار دارد. آنر با ۲۶٫۷ درصد در رتبه دوم، ویوو با ۱۲٫۶ درصد در رتبه سوم و اوپو با ۹ درصد در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته‌اند.

سهم کلی سامسونگ از بازار گوشی‌های چین بسیار کم است و بخشی از این موضوع از کاهش سهم این شرکت در فضای تاشو نشئت می‌گیرد.

رحمت علیزاده

آموزش، پلی است که ما را از دانش امروز به دستاوردهای فردا می‌رساند. علاقه من به آموزش نه تنها از روی کنجکاوی و تشنگی برای دانستن نشأت می‌گیرد، بلکه از اعتقاد راسخ به اینکه هر فردی می‌تواند با یادگیری مستمر، زندگی خود و جامعه‌اش را بهبود بخشد. آموزش، ابزاری قدرتمند برای رشد شخصی و حرفه‌ای است و من به این فرصت برای گسترش دیدگاه‌ها و مهارت‌هایم ارزش می‌گذارم. این علاقه، نه تنها مرا به یک دانش‌پژوه مادام‌العمر تبدیل کرده، بلکه مرا به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیاتم با دیگران ترغیب می‌کند تا در نهایت، جهانی داناتر و متحدتر بسازیم.