اخیراً گزارشهایی از کاربران گوشیهای وانپلاس منتشر شده که نشان میدهد برخی از مدلهای پرچمدار این برند با مشکل خرابی مادربرد مواجه شدهاند. این مشکل بهویژه در مدلهای قدیمیتر مانند وانپلاس ۱۰ پرو و وانپلاس ۹ پرو مشاهده شده است.
کاربران گزارش دادهاند که گوشیهایشان بهطور ناگهانی از کار افتاده و صفحهنمایش آنها به رنگ مشکی درآمده است. برخی از کاربران نیز با مشکلاتی مانند کندی و گرمای بیشازحد گوشی مواجه بودهاند که در نهایت منجر به خرابی کامل دستگاه شده است.
یکی از کاربران وانپلاس ۱۰ پرو 5G پس از دانلود بهروزرسانی یکی از نرمافزارها با مشکل مشابهی مواجه شد و صفحهی گوشی او فریز شد و دیگر شارژ نشد. مرکز خدمات مرگ مادربرد را تشخیص داد و هزینهی تعمیرات آن حدود ۴۲٬۰۰۰ روپیه (۵۰۱ دلار) شد.
این مشکلات باعث شده تا کاربران اعتماد خود را به برند وانپلاس از دست بدهند و از این شرکت انتظار دارند که هرچه سریعتر راهحلهایی مانند تعمیرات رایگان و افزایش مدتزمان گارانتی را ارائه دهد. رفع سریع این مشکلات به حفظ اعتبار این برند کمک خواهد کرد.
آیا شما هم تجربهای مشابه با گوشیهای وانپلاس داشتهاید؟